Slut

Det kändes som en väldigt kul utmaning att blogga i 100 dagar. Det kändes tufft redan från början men jag hade intentionen att med alla medel lyckas nå målet.
 
Det gick ..... sådär.
 
En dag när jag skulle krysta fram ett blogginlägg upptäckte jag att jag faktiskt missat att skriva ett några dagar tidigare. Och då gick luften ur.
 
Det här med att skriva blogginlägg utan någon särskild tanke från början var kanske inte den bästa idén. Så när jag väl insåg att jag inte skulle klara 100-målet funderade jag på om jag skulle lyckats bättre om jag skrivit om något av mina intressen istället. Och när den tanken väcktes insåg jag att jag trots allt vill fortsätta blogga men nu tillsammans med min man. Och därför flyttar vi nu fokus mot den här bloggen.
 
 
Jag hoppas vi ses där.....

Kommentarer:

1 kerstin:

skriven

Kommer o sakna dina klokheter men kommer att följa er o era resor på nya sidan. Paris ja varför inte, Normandie ja varför inte mm. Nu kanske jag vet hur mina planer ser ut......:)

Kommentera här: